Список эвакуаторов
0
с платформой
Грузоподъемность: До 3 тонн
Время работы: Круглосуточно
0
с платформой
Грузоподъемность: До 3 тонн, До 5 тонн
Время работы: Круглосуточно
0
с платформой, Автовоз
Грузоподъемность: До 3 тонн, До 5 тонн
Время работы: Круглосуточно
0
с платформой
Грузоподъемность: До 3 тонн
Время работы: Круглосуточно
0
с платформой, Вантажні евакуатори
Грузоподъемность: До 3 тонн, До 5 тонн, До 10 тонн, До 40 тонн
Время работы: Круглосуточно
0
с платформой, с манипулятором
Грузоподъемность: До 3 тонн, До 5 тонн, До 10 тонн
Время работы: Круглосуточно
0
с платформой
Грузоподъемность: До 3 тонн
Время работы: Круглосуточно
0
с платформой
Грузоподъемность: До 3 тонн
Время работы: Круглосуточно
0
с платформой, Автовоз
Грузоподъемность: До 3 тонн
Время работы: Круглосуточно
0
со сдвижной платформой
Грузоподъемность: До 3 тонн
Время работы: Круглосуточно
Какой тип транспорта необходимо перевезти?

Евакуація транспорту з досвідом роботи понад 5 років

Неопределенный


Евакуація транспорту – бізнес, який зараз дуже поширений скрізь, де взагалі є автомобілі. Він полягає у переміщенні одного транспортного засобу іншим, як правило, спеціально обладнаним.
Види евакуації транспорту:

  • легкова;
  • вантажна.

Для евакуації легкової машини або невеликого фургона використовують, як правило, техніку на базі легких вантажівок. Раніше багато хто звертався до дилерів марок країн колишнього СНД (МАЗ, КАМАЗ, ГАЗ). Але зараз найчастіше купую нові чи вживані імпортні надійні евакуатори, що пов'язано з більш високою надійністю останніх. Адже будь-який комерційний транспорт має приносити прибуток, а його простий – це збитки.

Схожа ситуація з вантажівками. Хіба для специфічних видів допомоги залучають радянські машини. Наприклад, європейські позашляхові машини дуже дорогі, тому перероблені КрАЗ, Урал, або газова "шишига" тут майже незамінні. Евакуатори на базі європейських марок дуже дорогі і не всі комерційні організації можуть їх дозволити.

Типи евакуації за способом переміщення:

  • на платформі;
  • методом часткового навантаження.

У першому випадку за спеціальними апарелями автомобіль закочують на платформу евакуатора і надійно фіксують. Коли для цього немає можливості (наприклад, автомобіль занадто довгий і на платформу не міститься), використовують другий метод. Передню вісь кріплять у спеціальній "лапі" або "вилці", після чого починають рух максимально акуратно - в іншому випадку є ризик випадання осі з "лапи", що призведе як мінімум до руйнування машини, що буксирується, а як максимум - до куди більш жалюгідних наслідків. , одне з яких - автомобіль, що їде позаду, не встигне загальмувати і вріжеться.

Найпоширеніші випадки, коли потрібна евакуація транспорту:

  • автомобіль взяв участь у ДТП;
  • автомобіль зламався;
  • автомобіль справний, але з будь-яких причин своїм ходом їхати не може (перевезення клієнту купленого авто, проблема з документами, доставка гоночної техніки до місця змагань та інші).

Якщо машина просто несправна і до сервісу не доїде, це просто - досить визначити спосіб переміщення і виконати необхідні дії. А от коли йдеться про ДТП, евакуаторники, які приїхали на місце, проводять цілу спецоперацію. Потрібно витягнути машину на дорогу (що буває дуже складно), закріпити або відокремити частини, що бовтаються, і потім вже транспортувати всю конструкцію. Деколи для цього доводиться перекривати трасу силами співробітників силових відомств (найчастіше – дорожньої поліції).

Evakyator.com.ua -
профессионалы своего дела!