Одним із найпопулярніших інструментів, що використовуються фірмами, що надають послуги евакуації, є надання клієнту знижки (наприклад, у розмірі 10%) під час попереднього замовлення.
Чому це зручно та вигідно підприємцю:
Знижки власними силами є потужним (але далеко не єдиним) засобом залучення клієнтів та однією з переваг у конкурентній боротьбі. Розмір в даному випадку не такий великий, щоб вважати такий дисконт демпінгом, не йдеться про десятки відсотків, проте все ж таки змушує споживача задуматися. Іноді знижка за попереднім записом може сумуватися з іншими (зокрема, картою постійного клієнта), іноді - ні. Це вирішує власник бізнесу чи уповноважений ним співробітник.
Попереднє замовлення дозволяє ефективніше здійснювати планування діяльності. Йдеться як про персонал, так і про техніку. Приклад - клієнт зробив замовлення на 2 години ночі найближчої п'ятниці. Потрібно буде забрати легковий автомобіль довжиною всього 3.5 метри зі стоянки кафе на такій вулиці та перевезти додому до клієнта разом із самим водієм, який буде підшофе (так звана послуга "тверезий водій). В цьому випадку вже заздалегідь точно відомо, що водій повинен знаходитися на робочому місці, для надання послуги потрібно виділити невеликий компактний евакуатор з однорядною кабіною, а складнощів (як при ДТП) не буде - витягувати з кювету нічого не потрібно, захищати місце проведення дорожньої робіт. поліції – теж. Спокійно впорається один працівник.
Якщо йдеться не тільки про попереднє замовлення, а й про попередню оплату (авансова система), то з'являються "живі" гроші, що важливо.
Проте, є й випадки, коли попереднє замовлення неможливе. Деякі з них:
Ламаються автомобілі, як правило, несподівано. Як і потрапляють у ДТП.
Невідомо, коли точно закінчиться захід із вживанням алкоголю, тому немає сенсу замовляти "тверезого водія" на евакуаторі на конкретний час, а потім оплачувати його простий із власної кишені. Зручніше, хоч і довше, а також можливо дорожче, все ж таки викликати "за фактом".